<3 JOY <3 JOY <3 JOY <3

1462859_255183267981125_2048697621_n

♥ Joy!♥

Sve je u prepoznavanju čistih pozitivnih energija. I u privlačenju istih, širenju, rastu, radosti, ljubavi, smehu, životu, pokretu, kretanju, svetlosti, blagosti, dopuštanju. Šta dopuštamo sebi, to i postajemo. Naše trenutno postanje vidimo u u Ogledalu. Ogledamo se kroz svaki odnos koji smo do tog trenutka izgradili. U ključnim segmentima našeg postojanja krije se ključ onoga što mi U SADA JESMO. U našem odnosu prema sebi, ljubavi ili ne ljubavi prema sebi, milosti ili kažnjavanju, strpljenju ili napetosti, pažnji ili zapuštanju, odgovornosti ili napuštanju, kriju se svi odgovori. Čovek čitajući sopstveni scenarij napisan na temu svih segmenata koji čine njegov život: moje telo( dom moje duše), moji odnosi sa drugim ljudima, moj posao i finansije, moje zdravlje, vidi jasno ono što je postao.

O Čoveče, Jasno Sebe Vidi i Zahvali se na svemu što Jesi, jasno sebe vidi i kreni putem kojim želiš! Ogledalo ti pokazuje tvoju prošlost, tvoje sada i samo par koraka unapred. Toliko je do SADA napisano, i samim tim samo to može i da se pročita.

Sve ostalo je PITANJE SLOBODNE VOLJE ČOVEKA. Čovek kao Savršeno Biće Svetlosti, Kreator sopstvene realnosti, Kapetan svog Broda, pravi Izbore. Čovek ili Dopušta ili Ne Dopušte Sebi Život u RADOSTI! Znaj da jedina mera vrednosti tvoga života je količina Radosti kojim ga živiš! DOPUSTI SEBI ŽIVOT U DOBROBITI! Radost tvoj odraz čini savršenim! RADUJ SE!!!

Numerolog Danijela MANOJLOVIĆ
1422347_239134896252629_298909641_n

Leave a Reply

