PREDSTAVLJAM VAM VELIČANSTVE VLADAJUĆE ENERGIJE NA DANAŠNJOJ VELIKOJ SCENI

Predstavljam vam veličanstvene vladajuće energije današnjeg dana kroz moj lagan i nadasve radostan uvid i moju jedinstvenu prizmu, ako želite zavirite u moju percepciju istih, sve u skladu sa VAŠOM SLOBODNOM VOLJOM i ZA OPŠTE DOBRO SVIH I SVEGA, HVALAAA!

1505071_255137861318999_1942001010_n
21. 11. 2014.Planeta Zemlja, Srbija,Beograd.
Tema: Zahvalnost što smo spoznali u celosti kroz orakl, MAJANSKI PEČAT, vladajuće energije današnjeg dana! HVALAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Solarni pečat, SUDBINA dana JE PLAVA RUKA, MANIK.
PLAVA RUKA: Ja sam umetnička i isceljujuća sposobnost, ja sam Lepota i Dostignuće, Ja ti dajem znanje o svemu što Ja Jesam, prhvati moje isceljenje i spoznaj moć realizacije.
Ja posdujem snagu imanja zahteva, ja posedujem snagu da sve na svetu dodirom integrišem, razumem , SASATAVIM, ISCELIM. Juhuuuuu, sastavim, iscelim, ja sam neprocenjiva baš kao i ti , hajde da se družimo dokle god je to za naše najviše dobro.
Ja lako dosežem do drugih bića koji su u skladu sa mojim najvišim dobrom, prihvati me, spoznaj me i dobićeš moć da realizuješ isto.
Ja u sopstvenoj ruci nosim lepotu toga što sam ljudsko biće. Ja sam miroljubiva, darežljiva, ja sam umetnička duša, inspirativna, gostoljubiva, pouzdana.
Ja volim Majku zemlju i sve što poseduje život. Ja volim dobru hranu i piće, i jako volim da sam na otvorenom. Ja uživam u ličnoj slobodi, a isto tako volim i dobro društvo i sigurnost svoje porodice.
Ja lako, nadasve lako završavam započete stvari i uživam u potpunosti u svemu što sam realizovala. Ja tako dobro realizujem, moja relizacija je 100% pozitivno uspešna,. Da, da, da to sam ja Veličanstvena Manik. I još nešto jakoooo bitno za čuti, JA SAM ISTOVREMO FOKUSIRANA I NA PROCES U TOKU I NA KRAJNJI SAVRŠENI REZULTAT KOJI JE UVEK U SKLADU SA MOJIM NAJVIŠIM DOBROM.
Volim vas, HVALAAA VAM, HVALA VAM !!!!!! Uživajte u meni i doputite mi da vam služim , biće to obećavam svečano na obostrano zadovoljstvoooooooo!!!!!!!!!! Jupiiiii jeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

Planetarni ton, vibracino polje sa kojim danas rezoniramo je polje manifestacije koje proizvodi još manifestacije i usavršava manifestaciju na planetarnom nivou . Poziva nas da oslušnemo muziku koja je danas na repertoaru , i raduje se što će svako od nas upotpunosti rezonovati sa svojim jedinstvenim tonom, i tako zajedno uživaćemo aktivno u planetarnom orkestru, jedinstvenom i veličanstvenom i neponovljivom muzičom sastavu, baš kao što je to svako od nas u svakom trenutku svog postajanja. Spoznaj ga i prihvati da ti služi za naše zajedničko najviše dobro.
Danas je naš i vaš vodič Plavi Orao, MEN. On nam kroz otvoreni um pomaže da stvorenu vizuju manifestujemo i usavršimo. Hvala ti divni orle, zahvalnost naša je bezgranična. Hvala!
A naša snaga je danas je Beli Čarobnjak, zato zatvori oči i prati spoznaj svoju snagu unutar sebe gde svi odgovori koje si čekao tako dugo, USTVARI ČEKAJU NA TEBE. Kreni putem, koji se zove put bez kretanja. Helloooo, pa ti znaš, setio si se da Čarobnjak začarava, da je on senzitivan, ima jako moćnu imaginaciju, on je ponosan, tajnovit i nadasve inteligentan. On je izabrao da jeste odličan planer, on razume sve okružujuće kvalitete vremena jer dobro pamti i postojanje bez vremena. Sada čarobnjak bira da pronađe svoje savršeno mesto, on bira da Jeste lojalan sebi i da dozvoli svom srcu da govori, peva i da on uživa u blagodetima samoga sebe. BRAVOOOOOO ZA ČAROBNJAKAAA!!!! VOLIMO TE, HVALA TI, HVALA TI, MI SMO SADA PRIHVATILI CELOKUPNU SVESNOST ČAROBNJAKA KAO NAŠU SKRIVENU SNAGUUUUU. WOW gospodin IX, ej bre, Beli Čarobnjak!!!

Danas nam izaziva fokus, skreće pažnju Crvena Zemlja, Caban, u cilju da nam ojača sećanje, da nam ojača memoriju. Hvala Crvena Zemljooo!!!
Usmerava nas da pratimo sinhronicitet!!! Lampicaaaaaa UPOZORENJA, BIP, BIP BIP BIP, HELLOOO!!!
Obrati pažnj da li da li sinhronizuješ sa svim oko tebe, sa svim vladajućim energijama, da li si ih stvarno prihvatila da ti služe, da li ti u potpunosti prijaju, AKO DAAAAAAA, PA POTVRDI! !! Potvrdi TAKO ŠTO ĆEŠ REĆI DA! DA! DA! DA! DA! , TO JE TO! , DAAAA TO ME SINHRONIZUJE, DA TO JE ZA MENE PRIRODNI AMBIJENT, PRIJA, PRIJA, DA! DA! DA! , JOĆU JOŠ UZBUĐENJA, MILINE, DA OVO MI PRIJA, DA I OVO… I OVO… I OVO…. POTVRDI SA DA , KAŽE ZEMLJE, KAŽI DA sa uzvikom SVOJIM DOBRIM OSEĆAJIMA I UNAPREĐUJ SEBE, ŠIRI SVOJ VIBRACIONI ZALOG DOBRIM VIBRACIJAMA. DA TI SADA ZNAŠ , IMAŠ ISKUSTVO NAVIGACIJE, TI SI SADA STEKLA, PRIMILA I U POTPUNOSTI PRIHVATILA MOĆ Zemlje, a to je šta, šta, šta PA PRIRODNA NAVIGACIJAAAAA!!!!! Aaaa, dobro je, pa ti si se setilaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Jeeeeeeeeeeeeee, UŽIVAJ U SINHRONOJ VOŽNJI, eeej pa sada je na redu da ČESTITAŠ SEBI, PROBUDILA SI MOĆ NAVIGACIJEEEEEEE!!!! Živeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
Ali to nije sve, imamo još jednu divnu energiju i moć koja nas sve vreme PODRŽAVAAAAAAAAAAAA,
Da vidimo…. Pa to je divnoooo Žuto Ljudsko Bićeeeeeee!!!!! Hajde sada da vidimo koje su njegove moći i na koji način da ih najlakše spoznamo i usvojimo.
Ljudsko Biće: Ja sam tvoja slobodna Volja. Ja obogaćujem tvoj sopstveni put!!!
Ja sam svoju snagu Izbora stavila tebi da ti služi za tvoje i moje najviše dobro, za dobro svih i svega. Znajjjjjj, IZBOR JE PODVIG MUDROSTI, ali on isto tako nosi i teret odgovornosti, pa budi mudara i izbalansiraj se tako da tvoja slobodna volja nosi toliko odgovornosti koliko je to prijatno za tvoja leđa, tvoje mesto gde se savršeno nosiš, lako i radosno sa svim onim što ti JESI KAO VELIČANSTVENO, BEZGRANIČNO, KREATIVNI BIĆE , KREATOR SOPSTVENE STVARNOSTI I SA ZNANJEM DA SI TI KAO SVI, JEDNO SA BOGOM !!!
Ja , ŽUTO LJUDSKO BIĆE, sam radoznale prirode, ali pokušavam da spoznam i da započnem samo ono što meni služi za moje najviše dobro. Ja sam opuštena i dobrih namera, pažljiva sam i od pomoći svetu, isključivo ako to služi za moje najviše dobro i dobrobit sveta oko mene koji je sastavni deo Jednog. Ja sam žilava kao trava i uvek stojim na sopstvenim nogama. Ja biram da uvek otpuštam svoj bes, puštam ga mudro, koristreći slobodnu volju i mudrost spoznaje da mi bes ne služi za moje najviše dobro i poželim mu sretan put u Božansku svetlost i jedno veliko ZBOGOM, MAŠEM SVAKI PUT DOK ODLAZI I ŠALJEM MU BEZUSLOVNU LJUBAV. Hvalaaa!!!! Moj izazov je da raščistim ono šta želim, i ja biram da to uvek radim lako, jednostavno, radosno i sa mudrošću Božijom. Ja zato biram da lako izrazim svoja osećanja i ja gajim sve vreme svog postojanja, na svim nivoim mog postojanja Božansku čistotu i isceljujuće aktivnosti.
Ja te danas podržavam da kroz Božiju mudrost utičeš i stekneš moć SLOBODNE VOLJE.
Uravnoteži se tako što ćeš izabrati da samo ono sa čim sinhronizuješ, što potvrdiš da ti prija, isključivo ono čemu kažeš VELIKO DAAAAA!!!! samo to i usvojiš kao deo tvog izbora i stekni ravnotežu kroz PROBUĐENU moć navigacije i slobodne volje, uravnoteži svoju i horizontalu i vertikalu i……….
USAVRŠI SVE ONO ŠTO JE U TVOM SVETU REALIZOVANO U SADA, U OVOM TRENUTKU TVOG VELIČANSTVENOG PUTOVANJA, ZA DOBROBIT SOPSTVENU I DOBROBIT SVETA OKO TEBE!!!
VOLIM VAS!!!
HVALA VAM !!!!
HVALA VAM!!!!!!
555101_248375445328574_193164169_n

Šaljem bezgraničnu zahvalnost svima onima koji zajedno samnom koračaju stazama veličanstvenog istraživanja, spoznaje i saznaje viših istina i koji su započeli proces buđenja ili su brobuđeni u svojoj istini koja je u skladu sa njihovim najvišim dobrom i dobrom svih i svega u ovom divnom, veličanstvenom Univerzumu.
Moji učitelji su moje blagoslovene, veličanstvene kolege:).Hvala mojim učiteljima koji su bili tu za mene, koji jesu i koji će biti, što rezonuju sa svojom istinom i dopuštaju svima oko sebe da rezonuju sa svojom, verujući da je svako od nas jedinstven, unikatan deo i svaki za sebe dragocen i od najveće važnosti kako za sebe tako i za celi Univerzum i sve ono što prožima istinu Jednog, samoga Svemoćnog, milog nam i dragog Boga. Hvala mom dragocenom i veličanstvenom Životu koji u svoje iskustvo prihvata isključivo one učitelje koji znaju veliku istinu da smo mi svi ništa više nego kolege koje koračaju zajedno putevima svetlosti i bezuslovne ljubavi, spoznajući da smo zajedno lepši i radosniji, jači i istrajniji, i da smo svi mi u nekom trenutku vetar u leđa predivnom biću pored nas i da smo dovoljno senzitivni da to uradimo samo onda kada je to u skladu sa našim najvećim dobrom i dobrom našeg veličanstvenog saputnika. Hvala što je svako od nas nesebičan, iskren, čist, u bezuslovnoj ljubavi sa sobom i svetom oko sebe, radostan , duhovno zdrav i nadasve srećan, željan i istrajan u kreiranju najboljeg scenarija sopstvenog života, što je voljan da odbaci lako i radosno sve blokade, negativnosti i sve čemu su služile, da zadrži samo zdrav otpor koji čini njegovo postojanje bezbednim i sigurnim u ovom vremenu i prostoru. HVALA ŠTO JE SVAKO OD NAS POSTAO SVESTAN DA SMO SVI MI MOĆNI KREATORI SOPSTVENOG ŽIVOTA, BEZGRANIČNI I NADASVE KREATIVNI I ŠTO JE SVAKO PREUZEO ODGOVORNOST ZA SEBE, TAKO ŠTO JE JEDNOM ZA SVAGDA PREUZEO KORMILO SVOG ŽIVOTA U SVOJE RUKE I ZAPUTIO SE U NAJLEPŠU, ISPUNJENU BEZUSLOVNOM LJUBAVLJU, NADASVE RADOSNU, SIGURNU I BEZBEDNU VOŽNJU, VELIČANSTVENU AVANTURU NJEGOVOG ŽIVOTA, KOJA JE U SKLADU SA NJEGOVIM NAJVIŠIM DOBROM I U SKLADU SA DOBROBITI UNIVERZUMA, SVIH I SVEGA!
HVALAAAAAAA OD SRCAAAAAAAAAA!!!!
HVALA!
HVALA! VOLIM VAS!!!
1511025_210685835787813_97402698_n
Hajde da se igramo veličanstvene igre koja se život zove, budimo najbolji umetnici, savršeni stvaraoci sopstvnog života! Svako neka zagrli svoje postojanje kao najdragoceniju igračku i zagra se radosno toliko da vreme za njega prestane da postoji. UŽIVAJTE DRAGI, VELIČANSTVENI, BEZGRANIČNO KREATIVNI STVARAOCI, OBOŽAVAJTE SEBE I SVET KOJI STE STVORILI I KOJI STALNO IZNOVA I IZNOVA STVARATE!!! ŽIVELI SVI MI NA NAJRADOSNIJOJ POZORNICI, NA DASKAMA KOJE ŽIVOT ZNAČE, KROZ NAŠE VELIČANSTVENO POSTOJANJE!!!ŽIVOT JE NAŠA NAJVEĆA DRAGOCENOST!Let’s Party!

2 thoughts on “PREDSTAVLJAM VAM VELIČANSTVE VLADAJUĆE ENERGIJE NA DANAŠNJOJ VELIKOJ SCENI

  1. Bravo Daco! Lets ride the wave together!!!
    Cudesna šarena priča mayanskih dnevnih energija.
    Hvala ti što si ih osetila i podelila sa nama. :*
    Hocemo joooooos!!!🙂

Leave a Reply

